Umorzenie podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości

Wymagane dokumenty

  • składamy wniosek w sekretariacie Urzędu (wniosek jest zwolniony z opłaty skarbowej).
  • Po zadekretowaniu na właściwe stanowisko zostaniemy (podatnik) wezwani do złożenia niezbędnych dokumentów potwierdzających naszą trudną sytuację materialną, np. zaświadczenia o uzyskiwanych dochodach (odcinek renty, emerytury, zaświadczenie z Powiatowego Urzędu Pracy, z zakładu pracy, z Urzędu Skarbowego itp.), dokumenty stwierdzające ponoszone koszty (np. rachunki za energię elektryczną, gaz, czynsz, naukę, na zakup leków itp.)
  • pracownik prowadzący sprawę dodatkowo spisuje z podatnikiem protokół ustalający jego sytuację materialno - bytową
  • po zgromadzeniu materiału dowodowego i po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego, organ podatkowy wydaje decyzje.

Miejsce złożenia dokumentów

Urząd Gminy Radziejowice ul. Kubickiego 10

tel. (0-46) 854-30-23 pok. nr 14

Opłaty

Nie podlega opłacie.

Termin i sposób załatwienia

14 dni

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 29 lutego 2016 08:06
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 325
02 sierpnia 2016 13:52 Edyta Świderska - Aktualizacja danych sprawy.
18 marca 2016 08:09 Jarosław Sumiński - Aktualizacja danych sprawy.
29 lutego 2016 08:06 Administrator - Utworzenie sprawy.
logo Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji

Informacja o dofinansowaniu Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji

Projekt "Gmina Radziejowice dostępna w cyberprzestrzeni" współfinansowany przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w ramach konkursu: Dofinansowanie budowy lub dostosowania stron internetowych podmiotów realizujących zadania publiczne do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zatrzymaj banner przewijany